Mandag den 24. april 2023 kl. 19.00

på Hovedbiblioteket, Kamillevej 10, rum 2 og 3 

Fremmødte incl. bestyrelse: 31, i alt 62 stemmer

1. Valg af dirigent – bestyrelsen foreslår Michael Nobs

Michael Nobs er valgt

Generalforsamling er rettidigt indkaldt og gyldig

2. Valg af stemmetællere

Sandkåsvej 1 og Finnedalsvej 26

3. Valg af referent

Sine Norlander Andreasen er valgt

4. Bestyrelsens beretning (ved formanden)

Der var afbud fra formanden. Beretning blev fremlagt af formandens hustru.

”Generalforsamling 24. april 2023

Beretning (ved formanden)

Det har været et travlt år for foreningen.

Vi har holdt 4 bestyrelsesmøder og har deltaget i Sammenslutningens orienteringsmøder omkring parkeringsordningen i kommunen, ny affaldsordning og den kommende Fjernvarmeløsning.

Vi har endvidere deltaget omkring en henvendelse til kommunen vedr. ønske om trafiksanering af området fra Tejn Alle til Tårnbyvej sammen vore nabogrundejerforeninger og beboelsesejendommene på Randkløve Alle/Tejn Alle.

Som jeg nævnte i beretningen sidste år havde vi behov for at få gennemset og revideret vore vedtægter og her få præciseret hvad den enkelte grundejer har ansvar for og hvor grundejerforeningen udfører et arbejde direkte for grundejeren. Endvidere skal vi opfylde reglerne for GDPR, have størst mulig sikkerhed i anvendelsen af vore penge og endelig forsøge at begrænse vore udgifter til fremstilling af meddelelser etc. til medlemmerne bl.a ved brug af en hjemmeside for foreningen.

Herudover var der vejene som skulle vedligeholdes.

Der har således været mange forhold, der skulle tales om på møderne og sjældent har der været flere fremsendelser af mails ikke mindst for at holde alle i bestyrelsen m.fl. orienteret. Det har været tidkrævende at nå frem til afgørelserne, idet der selvfølgelig ikke har været enighed om alt.

Fjernvarme. Alle har formentlig modtaget et brev fra kommunen. På mødet i Sammenslutningen var rådet til grundejerforeningerne ikke at lave mere end det strengt nødvendige på vejene. Det ville være spild af penge.

Der er mange tal i luften om hvad det vil koste hhv. selve anlægget i huset og fremføring til huset fra vejen ligesom man ikke kender linjeføringen og tilslutningsprocent.

Veje. I begyndelse af sommeren meddelte kommunen, at de havde fået klager over huller i vore veje. De pointerede at det var den enkelte grundejer med vejret der havde ansvaret for udbedringen af vejene. Men de retter altid henvendelse til formanden fordi reparationer normalt udføres som et samlet arbejde.(og nok også det letteste for kommunen) Ansvaret for vejens vedligeholdelse – fra hæk til midten af vejen – er altid grundejeren med vejrets og dette ansvar kan ikke overdrages til en grundejerforening. Sker der en skade er det grundejerens forsikring, der skal dække.

Kort efter kom en fornyet henvendelse vedr. ulovlige bump på Dueoddevej. Der var ligeledes her klaget af en borger til kommunen. Det bemærkes at grundejerforeningen aldrig kan få oplyst hvem der har klaget.

Vor normale kontakt hos NEC oplyste at det ud fra hans kendskab til vejene ville være for dyrt løbende at smålappe hullerne, da de ville genopstå og foreslog derfor at vejene kunne behandles med en overflade belægning på de udsatte steder, der skønnedes at kunne holde til at det forventede store gravearbejde i forbindelse anlæg af fjernvarme gik i gang. Det blev derfor besluttet, at få foretaget denne behandling omend det var dyrene end, vi havde brugt de tidligere år.

Overfladebehandlingen medfører, at ikke alle skærver bindes fast i belægningen i forbindelse med brug af vejen. En henvendelse fra naboforening henviste til gener ved at køre på vejene og at skærverne ville ende i vore nedløbsriste. Derfor bad vi i udsendelsen om forslag og kontingentbetaling etc. om at grundejerne fejede deres rendesten. I forrige uge blev jeg ringet op af kommunen om at der igen var klaget over, at der lå skærver på vejene. Jeg forklarede, hvad vi havde gjort og at skærverne fortsat skulle køres ned i belægningen samt at det ikke var nødvendigt for de pågældende at køre på vore veje og at de måtte køre efter forholdende. Kommunen var enig

heri og jeg lovede at bede grundejerne feje for overskydende skærver. Det bemærkes at skærverne formentlig sammen med kold asfalt vil være gode til at lappe små huller i belægningen.

Servitutter og vedligeholdelse af veje

Ved sidste års generalforsamling var en undersøgelse af vore servitutter og vedligeholdelsen af de private fællesveje et emne. Som bekendt er grundejerforeningens veje underlagt 2 forskellige lovgivninger for hhv. de kommuale vej og de private fællesveje med regelsæt med ansvar for den enkelte husejer med vejret og herudover servitutbestemmelser fastsat i forbindelse med udstykning af området. Ulempen ved servitutter er ofte at de fastsættes omfangsrige for mange forhold men uden angivelse af en slutdato og konsekvenser i forbindelse med ændret lovgivning, der ikke nødvendigvis svarer til servitutbestemmelserne.

Det har givet en del interne stridigheder i mange grundejerforeninger i stedet for det sammenhold der skulle være i foreningerne med fokus på fælles formål.

I forbindelse med gennemgangen af vedtægterne modtog jeg en serie artikler fra ”Mit Hus”- der er medlemsblad for Parcelhusejernes Landsforening – om gennemgang af vedtægter. Det fremgår bl.a heraf at servitutbestemmelser kan bortfalde helt eller delvis- herunder bl.a. betaling til vejvedligeholdelse for grundejere alene med vejret til kommunal vej, hvis servitutten er mere end 20 år gammel og efter anmodning til kommunen/ taksationsmyndighederne.

Det har derfor ingen mening at søge oplysninger om hvem og hvilke servitutter der forefindes vedr. grundejerforeningens område. Alle relevante servitutter vil være mange år ældre, de ældste er mere end 80 år gamle.

Bortfalder denne del af servitutten skal de pågældende ikke længere bidrage til udgifter ved vejformål på de private fællesveje. Det anbefales dog, at man for at undgå interne stridigheder i foreningerne finder frem til løsninger f.eks. med differentieret kontingentbetaling.

parkeringsordningen i kommunen, Vi er desværre allerede begyndt at se flytningen af parkerede biler fra områder med parkeringsrestriktioner til vore veje og vi må desværre forvente at det vil blive værre. Det er en 2årig forsøgsordning. Sammenslutningen er opmærksomme på genen for mange grundejerforeninger.

Den nye affaldsordning har medført et stort antal skraldecontainere i haverne og der vil komme flere regler om vort affald. Flere steder flyttes containerne næsten ud på gaden.

Ofte vil der i nogle husstande ikke være skrald nok til at der bliver tømt mens der for andet affald ikke er tilstrækkelig plads. Vi må håbe at vi efterhånden får en tilfredsstillende løsning på ordningen.

Samlet vil det på sigt være at forhaverne bliver brugt til parkering og skrald.

Trafiksanering

På et initiativ fra vore nabogrundejerforeninger har vi deltaget i en forespørgsel til kommunen om en trafiksanering af området fra Tejn Alle til Tårnbyvej ved brug af forskellige restriktioner for trafikken Begrundelsen var de mange daginstitutioner og skoler i området sammenholdt med den megen gennemkørende trafik.

I det oprindelige oplæg indgik et ønske om at lukke Randkløve Alle ved Englandsvej. Det ville vi ikke gå ind for, idet det ville resultere i at al trafik ville være gennem vores veje. Modsat ville vi gerne have at Dueoddevej blev spærret ved Tårnbyvej.

Resultatet blev en henvendelse til kommunen om at se på mulighederne og et ønske om et møde med deltagelse fra foreningerne. Kommunen har svaret at man vil igangsætte en trafiktælling og herefter tage stilling til anmodningen

Ændring af vedtægter

Der foreligger her til mødet en revision af vore vedtægter og jeg vil derfor ikke komme nærmere ind på dette nu andet end at vi i forslaget ikke finder det nødvendigt, at beskrive det ansvar den enkelte grundejer har i forhold til den gældende lovgivning og kommunale bestemmelser. Dette er ikke grundejerforeningens opgave.

Vi har undersøgt muligheden for at kunne sikre to-på-tråden via en bankløsning. Det viste sig deværre at ville være urimeligt dyrt for små organisationer som os. Vi har heller ikke ret mange bilag vedr. udbetalinger Reglerne er opdateret i det fremsendte forslag.

Hjemmesiden er nu kommet i gang. Den vil løbende blive udbygget med diverse oplysninger og muligheder for at kunne henvende sig til foreningen Jeg kan kun opfordre til at medlemmerne tilmelder sig hjemmesidens nyhedsbrev. Reglerne for GDPR vil blive overholdt.

Jo mere information, der meddeles på denne måde medfører at vi kan holde udgifterne til meddelelser nede. Det kan oplyses at udgiften til 1 A4- sides meddelelse til grundejeren koster p.t 93,00 kr. samt besværet med at få det omdelt.

Endelig henledes opmærksomheden på et igangsat projektarbejde omkring Vandtårnet og byggeri på Tårnby skole. Dette vil formentlig berøre området omkring gl.Tårnbyvej i forbindelse med omlægning af rundkørslen på Tårnbyvej/Englandsvej til et T-kryds. Jeg kan her henvise til kommunens hjemmeside.

Hermed vil jeg slutte beretningen.”

Bemærkninger og spørgsmål:

Sandkåsvej: Det at man selv skal vedligeholde vejene, er det noget nyt? Skal grundejerforeningen ikke stå sammen mere?

Svar fra bestyrelsen: Lovgivning, privat fællesvej – Grundejer har ansvar ud til midten. Bestyrelsen ønsker ikke en konflikt mellem grundejere privat fælles/kommunalvej.

Tårnbyvej: Veje er renoveret mange gange, dette er fælles via grundejerforening.

Dueoddevej: Vi har haft denne diskussion i mange år. Oplever at interesser for dem som bor ud til offentlig vej er blevet prioriteret.

Sandkåsvej: Tårnby Kommune har sagt, at vi står sammen som grundejerforening.

Dueoddevej: Ved køb er vi blevet rådgivet af advokat, at man som individuel grundejer ikke kan hæfte for veje.

Dueoddevej: Tak for fin hjemmeside. Veje – Lad os afdække lovgivning/rammer – herefter kan vi opstille forslag.

Dueoddevej: Vedr. lukning af Randkløvealle og Dueoddevej, kan bestyrelsen uddybe?

Svar fra bestyrelsen: Forslag fra andre grundejerforeninger her omkring. De spurgte om vi ville være medunderskrivere. Det ville vi gerne, men vi fik fjernet forslag om lukning af Randkløve Alle. Vi mener ikke at vi kan acceptere dette, da det vil give mere trafik på vores veje. I stedet fik vi tilføjet det gamle forslag om lukning af Dueoddevej ved Tårnbyvej.

Sandkåsvej: Fejning af veje, skærver. De fejede ikke hos os. Det er svært at feje selv.

Svar fra bestyrelsen: Det kan være svært at bevise nu, at der ikke blev fejet. Vi kan købe os til en fejning, det vil koste 6.000,- ex moms.

Randkløve Alle: Fejning, hvad gøres med skærverne?

Svar fra bestyrelsen: Man skal selv bortskaffe. Dueoddevej 2 tilbyder at tage med på genbrug. Skærverne kan evt. gemmes og anvendes hvis der kommer huller som skal lappes med kold asfalt.

Ikke yderligere bemærkninger og spørgsmål. Beretningen er herefter taget til efterretning.

5. Regnskab for 2022

Regnskabet kan findes på grundejerforeningens hjemmeside – www.byvejensvillaby.dk

Gennemgang af regnskab ved kasserer Marianne Sloth.

Spørgsmål:

Finnedalsvej: Hvad dækker forsikringen?

Svar fra anden grundejer: De områder som ikke tilhører en grundejer.

Finnedalsvej: Ros til hjemmeside. Det bliver godt når den kommer op og køre. Vil gerne have flere informationer på, f.eks. referater fra bestyrelsesmøder.

Hvad dækker udgifter til brønde?

Svar fra bestyrelsen: Det er meningen at hjemmesiden skal videreudvikles og der skal ligge mere informationer på den.

Vi er forpligtiget til at rense brønde. Sammenstyrtning af brønde skal laves. Vejene undermineres.

Dueoddevej: Ikke godt med underskud. Det kan foreningen ikke blive ved med at holde til.

Svar fra kasserer og bestyrelsen: Vi har en opsparing på godt 220.000. Dette på trods af en større reparation af vejene. Vi holder øje med, at vi ikke bruger mere end vi har. Det har været nødvendigt at lave vejene, så vi ikke får påbud fra kommunen. Vi har valgt den løsning, som gav os mest for pengene.

Melstedvej: Kan ikke se at regnskabet er underskrevet af revisor

Svar fra kasserer: Versionen som er blevet delt forud for generalforsamlingen samt er tilgængelig på hjemmesiden er underskrevet af de to revisorer.

Finnedalsvej: Vi har tidligere haft en vejfond. Den blev nedlagt. Kender bestyrelsen til den?

Svar fra bestyrelsen: Nej, den har vi ikke kendskab til

Ikke yderligere bemærkninger. Regnskabet er godkendt.

6. Indkomne forslag

a) Forslag vedr. renovering af grundejerforeningens veje og fortove

Forslaget er tilgængeligt på grundejerforeningens hjemmeside – www.byvejensvillaby.dk

Oplæg ved forslagsstiller, Finnedalsvej: Ønske om at der lægges en plan for hvordan vi kan få renoveret vores veje. Pålægge bestyrelsen at undersøge og komme med forslag som kan præsenteres for generalforsamlingen.

Melstedvej: Hvornår kommer der fjernvarme her, hvad med at grave op. Lukker de hullerne igen.

Svar fra bestyrelsen: Senest 2027, dette er oplyst af kommunen. På møde med kommune og energiforsyning. Oplyst at de ikke ved hvordan det etableres endnu. De vil helst etablere i fortov.

Finnedalsvej: Derved har vi nogle år til at spare op. Økonomien er vigtig. Vi skal i gang med at spare op.

Svar fra bestyrelsen: Korrekt.

Risebækvej: Har tidligere været medlem af bestyrelsen. Det som bremser vejprojekt er især fordelingsnøgle mellem privat og offentlig vej. Det skal vi have styr på. Kommunen har ikke kunnet hjælpe med dette.

Forslagsstiller: Det ligger i forslaget. Vil gerne pålægge bestyrelsen at komme med forslag. Der må være erfaring at hente i f.eks. sammenslutningen

Randkløve Alle: Spørgsmål til bestyrelsen. I havde indhentet tilbud. Hvad var prisen?

Svar fra bestyrelsen: Overflade behandling: 1.000.000. Inkl. Fortov: 7.000.000.

Dueoddevej: De 500,- vi betaler i kontingent er alt for lidt. I den forrige forening jeg var medlem af betalte vi 4500,-/år. Vil gerne bakke forslag op, men der skal en opsparing i gang. Det vil også øge værdien af vores huse.

Generel enighed blandt deltagere i generalforsamlingen til denne bemærkning

Melstedvej: Forslaget har været stillet tidligere. Der skal fokus på at dele op mellem privat og offentlig vej. Dem som bor på offentlig vej vil ikke være med til at betale. Det skal ligeledes tydeliggøres hvad man betaler til, herunder også brønde mm.

Dueoddevej: Udfordring hvis offentlig vej bliver til privat vej

Dueoddevej: Foreslår at foreningen får juridisk bistand

Sandkåsvej: Rigtig fint forslag. Der bør ligeledes tage højde for alle de skolevogne og parkeringer som er kommet. Skolevognene kører belægningen op. Parkering på fortov, der er givet bøder i anden grundejerforening. Vedr. vejfond, denne blev vidst nedlagt fordi det ikke længere var lovligt. Grundejere på privat vej bidrager til offentlig vej via skat

Dueoddevej: Der skal også tages højde for grundejere som bor ud til både privat- og offentlig vej.

Dueoddevej: Vil gerne støtte forslag om at bestyrelsen betaler sig fra hjælp. Ikke rimeligt at pålægge bestyrelsen en så stor opgave. Det er frivilligt arbejde som ydes af bestyrelsesmedlemmerne

Bestyrelsen: Bestyrelsen vil foreslå arbejdsgruppe. Bestyrelsen kan være en del af denne.

Forslagsstiller: Hvor mange parceller drejer det sig om, fordeling mellem offentlig/privat. Vil gerne tilskynde til at vi får startet en opsparing op.

Svar fra bestyrelse: Ikke helt styr på det.

Bestyrelsens bemærkning til forslaget: Vi vil gerne støtte op om forslaget, men vi ønsker en arbejdsgruppe uden om bestyrelsen, med 1-2 bestyrelsesmedlemmer tilstede. Vær opmærksom på at vores veje er rigtig dårlige. Det er markvej som er lige under belægningen. Det tilbud vi har nævnt er den absolut billigste måde til glat vej i 15-20 år.

Sandkåsvej: Kan man lappe huller?

Svar fra bestyrelsen: Man kan lappe med kold asfalt. Brug gerne skærver i.

Tårnbyvej: Godt forslag og god idé med arbejdsgruppe. Der må kunne findes en rimelig fordelingsnøgle. Der kan også være en gruppe for offentlig vej, her er også udfordringer.

Kan kommunen ikke bidrage med noget hvis vejene er så dårlige? Vi skal ikke lave noget før udrulning af fjernvarme?

Grundejerforeningsmedlem: OBS boliger ud til Englandsvej – de anvender Risebækvej til indkørsel

Svar fra bestyrelsen: Disse matrikler har vej-ret på Risebækvej, så de er defineret på den vej.

Finnedalsvej: Er der erfaring med fordelingsnøgler andre steder?

Svar fra bestyrelsen: Vi vil opfordre til at arbejdsgruppen indhenter erfaring, både fra sammenslutningen, men også fra andre grundejerforeninger rundt om i landet. Der må være foreninger som har løst de udfordringer vi har nu. Der bør drages nytte af dette.

Forslaget tilrettes – bestyrelsen går videre med forslaget hvis det vedtages, dog skal der nedsættes en arbejdsgruppe. Medlemmer som ønsker at være en del af denne arbejdsgruppe opfordres til allerede nu at skrive til bestyrelsen via hjemmesiden – www.byvejensvillaby.dk.

Afstemning ved håndsoprækning

2 stemmer mod forslag – Forslag er vedtaget

b) Ændring af grundejerforeningens love

Forslaget er tilgængeligt på grundejerforeningens hjemmeside – www.byvejensvillaby.dk

Oplæg ved forslagsstiller, bestyrelsen: Vores love er gamle og trænger til en opdatering. Kort gennemgang af de største ændringer.

Dueoddevej: §14 falder den ud?

Svar fra bestyrelsen: Det er rykket ned i §19

Sandkåsvej: Det havde været rart af få det omdelt

Svar fra bestyrelsen: Det er ikke omdelt ud fra et økonomisk synspunkt. Man kunne komme til bestyrelsen for at få det uddelt.

Finnedalsvej: Referater – Vil gerne have bestyrelsesreferater på hjemmesiden. Fint at forslag nu må sendes på e-mail. Frist på 1½ måned er meget. Medio marts til frist for forslag, for at sikre mere aktualitet.

Svar fra bestyrelsen: Det er tanken at de åbne dele af referater fra bestyrelsesmøder kommer på hjemmesiden. I forhold til frist, så vil bestyrelsen gerne kunne nå at vende forslag.

Dueoddevej: Ny §20 stk. 2. Jf. beretningen så har grundejerforeningen i 2022 indsendt et forslag til kommunen. Skulle dette forslag ikke have været på generalforsamling jf. vedtægterne? Vigtigt at vi ikke har §§ som vi ikke følger, eller som besværliggør arbejdet.

Svar fra bestyrelsen: Kunne dette forslag have været op på generalforsamling, jo, det skulle det vel egentlig have været. Bestyrelsen har dog valgt ikke at gøre det. Enig i at det er vigtigt at vi følger vedtægter og at hvis der er regler som ikke er udformet hensigtsmæssigt, så bør de ændres. Der bør kigges på denne § igen, måske den skal ændres.

Finnedalsvej: Vigtig at bibeholde en § som denne, da vi skal have afgrænsning for hvornår en generalforsamling skal inddrages. Inddragelse af gl. tårnbyvej er højaktuel og det kan være at grundejerforeningen skal lave skrivelser til myndigheder.

Ikke yderligere bemærkninger. Der stemmes om forslag. Skriftlig afstemning ønskes ikke.

2 stemmer mod. 6 stemme blankt. Resterende stemmer for. Forslaget er vedtaget. 2/3 af de fremmødte grundejere stemte for.

7) Fastsættelse af kontingent

Nuværende kontingent er 500,-. Bestyrelsen foreslår at fortsætte med dette beløb

Dueoddevej: Forslag 1.000,-. Motivation – Vi ved alle det kommer til at stige. Det er for at få lidt mere råderum.

Afstemning

  • Kontingent på 500,-  10 stemmer for
  • Kontingent på 1000,- Resterende grundejere stemmer for.

Kontingent på 1000,-/år vedtaget. Gælder fra 2024

8) Valg af bestyrelsesposter

På baggrund af de vedtagne ændringer i grundejerforeningens vedtægter indtræder kassereren i bestyrelsen og bestyrelsen konstituerer sig selv på første møde efter generalforsamlingen.

Tak for denne gang til Nicki Laursen for godt arbejde i bestyrelsen.

Valgte er som følger:

Valgt for to år
 Navn
BestyrelsesmedlemMarianne Sloth
BestyrelsesmedlemRasmus Brygger
BestyrelsessuppleantMaria Diekmann
RevisorUffe Wehlast
RevisorsuppleantYvonne Gamby

9) Eventuelt

Melstedvej: Hvad gør vi med parkering. Vi er blevet belastet efter de nye parkeringsregler. Kan vi tale med kommunen om at problemerne er flyttet til vores veje?

Dueoddevej: Skal vi skrive som forening eller som individuelle ejere?

Sandkåsvej: Har været i kontakt med politiet omkring vores parkering. Biler er blevet fjernet. Vi kan skrive til politiet. Kommunen vil også gerne have input. Som forening bør vi skrive samlet. Skrive læserbrev til 2770. Vil gerne bidrage til at skrive. Redningskøretøjer, skraldebiler mm kan ikke komme igennem.

Finnedalsvej: Grundejerforening skriver til kommunen med forslag. De generelle regler er oppe. Vi er skolenært område, som er ekstra skærpende omstændighed. Forslag kunne være at få parkeringszone hos os. Men her er også problemer i forhold til 3 timers parkering og gæstegruppe. Kassevogne ødelægger fortov og veje. Kig gerne forbi Kommunalbestyrelsesmødet. Det er kl. 18:30 den 25.04.2023, her bliver det behandlet.

Risebækvej: Vi skal nok passe på med at sige, at de ikke må holde foran vores matrikler. Stor bekymring for at vi overser skolebørn, cyklister, gående mm.

Dueoddevej: Opfordre til at alle på eget initiativ også gør noget, jo flere der larmer, jo mere lyttes der.

Finnedalsvej: Det er også utrygt. Vi har problemer med at håndværkere mm. ikke kan parkere. Der sker også skader på biler.

Grundejerforeningsmedlem: Biler holder i tomgang. Slid på veje og fortov.

Dueoddevej: God ide med gruppe som laver skriv.

Bestyrelsen: Er enige.

Sandkåsvej: Tilbyder at stå for det. Er man interesseret i at deltage kan man henvende sig når mødet er slut.

Melstedvej: Nytilkommen – det kunne være rart med en lille velkomst hilsen fra foreningen når man flytter til

Svar fra bestyrelsen: Vi synes det er en god idé, men vi får ikke besked når folk flytter. Vi vil prøve at lave noget på hjemmesiden og så må vi håbe at folk finder den. Som nabo kan man jo gå ind og sige hej og give oplysning om hjemmesiden.

Dueoddevej: Rart med aktiv bestyrelse. Tak til Nicki

Afslutning

Dirigent: Tak for god ro og orden.

Mødet sluttede ca. klokken 21:00.

Maj 2022

_____________________________  

Sine Norlander Andreasen, Referent

______________________          __________________________

Michael Nobs, Dirigent                 Jens Ellebæk, bestyrelsesmedlem

Bestyrelse og revisorer:

Bestyrelsesmedlem Bent B. Nielsen, Tårnbyvej 80
Bestyrelsesmedlem Jens Ellebæk, Melstedvej 8
Bestyrelsesmedlem Sine Norlander Andreasen, Dueoddevej 12
Bestyrelsesmedlem Marianne Sloth, Dueoddevej 20
Bestyrelsesmedlem Rasmus Brygger, Dueoddevej 22
Bestyrelsessuppleant Peter Møller, Melstedvej 9

Bestyrelsessuppleant Maria Diekmann, Randkløve Alle 22

Revisor Michael Nobs, Melstedvej 14
Revisor Uffe Wehlast, Dueoddevej 9

Revisorsuppleant Hanne Kirk, Dueoddevej 17
Revisorsuppleant Yvonne Gamby, Sandkåsvej 1